08.10.2023

Učinkovito korištenje društvenih mreža pri promociji nekretnina 

Učinkovito korištenje društvenih mreža pri promociji nekretnina 

Ako posjedujete neku nekretninu te ju poželite prodati, nije nužno napraviti oglas, no to će vam nadaleko povećati izglede za uspješno dostignuće svojih ciljeva, budući da će vaša poruka doseći više ljudi. 

Nadalje, osim oglasa, važno je i oglašavanje, odnosno marketing. Marketing egzistira tamo gdje su ljudi, a ljudi su na društvenim mrežama

 U ovom ćemo kratkom pregledu vidjeti koje su to učinkovite metode i strategije za korištenje društvenih mreža pri promociji nekretnina. 

Odabir prikladne platforme i medija 

Različite niše tržišta pogodne su za različite platforme. Nešto što je poput financijskog tržišta ili tomu srodno neće morati izdvajati veliku količinu pažnje marketingu usmjerenom na, primjerice, fotografiju, dok, tržište nekretnina na takav vid marketinga mora staviti izrazit fokus. 

Iz toga proizlazi, da ako želite, ne samo postaviti oglas na, recimo, Njuškalo, nego i to da vaš oglas dosegne ljude pomoću marketinških algoritama koji se nalaze ispod naličja stranica društvenih mreža, onda je dobro okrenuti se društvenim mrežama koje prioritiziraju vizualni aspekt marketinga od čega su daleko najpopularniji Instagram i Facebook. 

Ako želite ići i korak dalje te osim fotografije iskoristiti i video kao medij prezentacije vaših nekretnina, onda se uz Instagram i Facebook, koji također podržavaju video, YouTube. 

Konzistencija i optimizacija 

Ako ne želite stati na prodaji samo jedne nekretnine, onda je od velike važnosti da u svom oglašavanju budete konzistentni, odnosno da vaša publika osjeti da ste prisutni, da se mogu osloniti na vas. 

Ono što oglašavate također mora biti i kvalitetno te bi bilo dobro da se sastoji od visoko kvalitetnih fotografija, detaljnih opisa, zanimljivog i edukativnog sadržaja, te po mogućnosti i povratnih informacija od onih koji su vašu nekretninu i kupili. 

Nadalje, također je važno da svoju prisutnost na društvenim mrežama optimizirate u smjeru profesionalnosti, a to je lako postići ako optimizaciji pristupite kao brendiranju. 

Učinkovitost kroz odnose i analizu 

Jedan od najvažnijih elemenata koji vode do uspjeha na bilo kojem tržištu jesu građenje odnosa te analiza tržišta. 

Budući da društvene mreže daju mogućnost onima koji su u doticaju s vašim oglašivačkim sadržajem izraziti svoje mišljenje o onome s čime su se susreli, to je izvanredna prilika da s njima izgradite profesionalan, ali nadasve i prijateljski odnos. 

Ako odnos s vašom publikom uživa obostrano povjerenje, oni će vama bez uzdržavanja moći uputiti kritiku ili pohvalu, a vi ćete moći znati da su te povratne informacije iskrene i istinite. Nadalje, možete i taj odnos, uz uobičajene metrike kao što su “lajkovi”, “shareovi” i “subscribeovi”, uzeti kao pokazatelj toga što ste kod oglašavanja svoje nekretnine učinili ispravno, a što ne. 

Neke od ovih koraka možete preskočiti i jednostavnim plaćanjem za oglašavanje, ali to nije ključ dugoročnog uspjeha, ako to imate na umu. 

Sve u jednom 

Čini se zaista kao da ovo sve što je nabrojano iziskuje puno posla, te se možda pitate: “Pa ako moram sve to činiti, zašto ne bih otvorio svoju agenciju za nekretnine?”. 

Može se reći da ste na pravom tragu. Postizanje učinkovitosti kod korištenja bilo kakvim alatom, a društvene mreže jesu alati, iziskuje puno vremena i predanja te dugoročnog planiranja. Takva perspektiva neće biti protivna onima koji su naumili baviti se prodajom nekretnina na dulje staze. Međutim, ako vam je u cilju stati na prodaji jedne nekretnine, onda se čini da je za ono što se potencijalno može dobiti potrebno previše uloženog vremena i truda. 

Upravo tu na scenu stupaju agencije za prodaju nekretnina. Ako se vi želite učinkovito koristiti društvenim mrežama, onda možete koristiti usluge onih koji su već postigli tu učinkovitost. 

 Agencije za nekretnine: 

  • redovno koriste visoko kvalitetne fotografije budući da imaju sredstava da sami dođu do opreme kojom fotografiraju, ili mogu u tu svrhu zaposliti profesionalce 
  • Iskusne su u pronalaženju prikladnih platformi za oglašavanje 
  • Već imaju klijentelu i publiku 
  • Konzistentne su, optimizirane, profesionalne, brendirane te stoga lako prepoznatljive (npr. boje i logo) 
  • Imaju dug i plodan odnos s klijentima koji imaju povjerenja u njih 
  • Budno analiziraju kretanja tržišta te povratne informacije kako bi vašu nekretninu prodali pod najboljim uvjetima 


Zaključak 

U svijetu tržišta nekretninama, učinkovito korištenje društvenim mrežama može vam donijeti znatnu prednost pred konkurencijom. Stoga je na prikladnoj platformi nužno izgraditi kvalitetnu, konzistentnu i profesionalnu prisutnost koja njeguje dobre i prijateljske odnose. Tom pothvatu se možete prepustiti sami, ili možete zatražiti pomoć preko usluga neke agencije za nekretnine. 

 Ni u kojem slučaju nećete biti na gubitku.